Klases pēcpusdiena ar vecākiem
2.klase “Mans talants jeb vaļasprieks!”

https://photos.app.goo.gl/yWcFnPEqYjL61zHy8
Vairāk foto šeit

Klases pēcpusdienas mērķis:

  • Pilnveidot prasmes prezentēt un aizstāvēt savu vaļasprieku, talantu;
  • Pilnveidot sadarbības prasmes starp skolēniem, attīstīt spēju saprasties un veiksmīgi darboties komandās.

Uzdevumi:

  • Prezentēt savu vaļasprieku, spēt to prezentēt un ieinteresēt savus klasesbiedrus;
  • Sadarboties komandās, veidot pozitīvu un neformālu gaisotni klases vakara laikā.

Mēs kopā ar 2.klases skolēniem un vecākiem izdomājām, ka vēlamies klases vakaru un to arī realizējām.

Tā nemanot arī pienāca 16. oktobris, kad notika pirmais 2. klases vakars kopā ar vecākiem.

2.klases skolēni ar klases audzinātāju iestudēja ludziņu “Kas teica ņau?”. Katram skolēnam bija kāda neliela loma. Tas bija jauki!

Klases pēcpusdiena atrādījām šo ludziņu. Bet pēc tam skolēni dalījās ar saviem talantiem un vaļaspriekiem. Kādi tik talanti nebija: spēlēja ģitāru, rādīja zīmējumus, dejoja hip-hop deju, sita bungas, skaitīja dzejoli, spēlēja klavieres, rādīja vingrošanas soļus: ritentiņu, špagati. dziedāja, demonstrēja pašu gatavotas ziepes, koka figūriņas, iepazīstināja ar makšķeres instrumentiem, jo viens skolēns dodas makšķerēt zivis, rādīja boksa soļus, kurus vajadzēja darīt viesiem, minējām mīklas, kas pārvērtās azartā, jo varēja dabūt balviņas un ar skolas logo nozīmīti. Tas bija tik jauki!.

Vecākos un skolēnos rosījās pozitīvas emocijas un jauni atklājumi citam par citu, ko apliecināja skolēnu pārdomātie, piestrādātie priekšnesumi rādot savus vaļaspriekus.

Skolēni un vecāki priecājas par savstarpēju saliedētību, satuvināšanos un draudzīgo attieksmi, kā arī ikviena klases biedra piedalīšanos pasākumā. Piemēram, skolnieks Artūrs Reinis teica: ,,Trīs stundas pagāja kā vien, tik interesanti!”.

Klases pēcpusdienā vecākiem vajadzēja piedalīties aktivitātē ar Plikers balsošanas kartēm, kur varēja demonstrēt savu erudīcija par dažādiem vaļasbrīža veidiem. Vecāki ar ļoti lielu interesi to izbaudīja.

Kas tad ir talants?

Manuprāt, tā prasme saskatīt to, ko nesaskata citi, sadzirdēt to, ko nesadzird citi, saprast to, ko nesaprot citi. Es domāju, ka talants piemīt katram, jautājums ir – vai cilvēks sevī šo talantu vispār ir atklājis un pamanījis. Talants attīstās no mīlestības uz darbu, iespējams pat, ka talants būtībā ir tikai mīlestība uz darbu.

Tas ir darbs, tas ir laiks, tā ir uzņēmība, bet es nezinu nevienu, kurš būtu nokļuvis virsotnē bez smaga darba. Tā ir recepte. Tā ne vienmēr uznesīs virsotnē, bet noteikti vismaz tuvu tam. Tāpēc paldies visiem skolēniem un viņu vecākiem, pedagogiem, kuru vadībā mūsu izglītojamie, apliecinot savas spējas un talantus, kļūstot par talantīgu, noderīgu cilvēku, kas tiecas uz izcilību. Paldies vecākiem, kas savā aizņemtībā un darba steigā ved uz interešu izglītības pulciņiem, lai skolēns jau laicīgi atklātu savas stiprās puses un spējas.

Vaļasprieks ne vien ļauj atrast domubiedrus, sastapt cilvēkus, ar kuriem, iespējams, citos apstākļos nemaz nebūtu iespējas iepazīties, bet arī trenē komunikatīvās prasmes. Un komunikācijas prasmju uzspodrināšana nenoliedzami ir vērtīgs ieguvums, kas sniegs pienesumu arī darba un attiecību jomās

Paldies vecākām, kas atbalstīja skolēnus, iedrošināja un bijāt ar viņiem kopā! Tas ir tik jauki! Manuprāt vakars bija pilnībā izdevies un mēs lieliski pavadījām laiku. Noteikti mums būtu jārīko vēl kas līdzīgs. Šis bija vēl viens lielisks veids kā saliedēt klasi un klašu vecākus.

Skolotāja Z.Puķane