Meža tēma bieži tiek izmantota mācību procesā. 6. klases skolēni rudenī piedalījās „Meža ekspedīcijā” , sākumskolas skolēni apmeklēja pasākumu Zilajos klanos, Zemes dienā stādīsim kokus mežā.
Šajā Meža dienā mēs devāmies pārgājienā uz mežu, tikāmies ar meža speciālistu J. Dudeli, pētījām meža speciālistu profesijas, salīdzinājām datus par meža platībām un mežinieku izglītību, izglītojāmies mežā āra nodarbībās.
2.klases skolēni matemātikas nodarbībā „Garuma mēri” pārbaudīja savu acumēru un pārliecinājās par pareizību praksē, izmērot doto objektu. Viņi noskaidroja celmu diametrus, koka vecumu, prata sakārtot sprungulīšus augošā secībā
3.klases skolēniem notika matemātikas āra nodarbība “Samēries ar koku!”
Nodarbības laikā skolēni veica dažādas aktivitātes: mērīja koku apkārtmēru un augstumu, noteica koku vecumu. Noskaidroja, kādas dzīvotnes var ieraudzīt mežā agrā pavasarī. Nodarbības aicinājums „Vēro uzmanīgi! Ko vēl vari pamanīt mežā!”
4. klases skolēni nodarbībā „Atpazīsti kokus!” vēroja koku sugas skolas apkārtnē. Kopā ar zemnieku saimniecības vadītāju J. Dudeli noskaidroja, kāda ir meža vērtība cilvēku dzīvē, kas ir meža aprites cikls un kāda ir mežam nozīme.
6. klasei notika integrēta dabas zinību un latviešu valodas stunda „Vēro! Klausies! Pazīsti!” Skolēni mācījās atpazīt kokus un krūmus pavasarī, klausījās meža trokšņos un putnu balsīs, sajuta meža elpu un vēroja meža ainavu. Svaigā gaisā raisījās interesantas sarunas un diskusijas. Savāktā informācija mežā tika izmantota latviešu valodas stundas tēmā – vārdšķiras, vārdi tika grupēti, veidoti teikumi u.t.t.
7. klase devās angļu valodas āra nodarbībā uz mežu, kur izpētīja augus un dzīvnieku atstātās zīmes katrā no meža stāviem. Skolēni iepazina augus mežā, apguva to nosaukumus angliski, nofotografēja tos. Informātikas stundā foto tika apstrādāti un izveidots metodiskais materiāls „Kurā stāvā es mītu?” angļu valodas un latviešu valodas stundām. Atceļā tika sakopta arī piesārņotā ceļmala, salasot veselu maisu ar atkritumiem.
6., 8.klases matemātikas stundās skolēni iepazinās ar sabiedrības izglītošanu, meža darbinieka profesijas iegūšanu, vīriešu un sieviešu nodarbinātību mežā nozarē, ar darbinieku izglītību un vecumu.
Apkopoja A. Gutāne